تفریحات شبانه کیش
نوشته شده توسط : Kishreportage

تفریحات شبانه کیش

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام قصد داریم تا شما را با یکی از راه های پر طرفداری که به کمک آن میتوانید سفری به یاد ماندنی را به جزیره کیش داشته باشید شما را آشنا کنیم.  

فرقی نمیکند که در چه سن و سالی باشید و سرگرمی های شما چه چیزهای است؛ در این جزیره مرجانی میتوانید به نحو احسنت خود را سرگرم کرده و اوقات خوشی را بگذرانید، فقط باید علاقه خود را بشناسید و همراه با ما بمانید! از معروف ترین سواحل کیش میتوان به ساحل اسکله تفریحی، ساحل مرجان، ساحل کشتی یونانی و… اشاره کرد که میتوانید در آنها مشغول به تفریحات مختلف دریایی و غیر آبی نیز بشوید. از جمله مورد علاقه ترین تفریحات مسافران تور کیش ۳ شب و ۴ روز کشتی ها تفریحی کیش هستند.

جزیره کیش به شب های خود معروف است و یکی از معروف ترین مقاصدی است که به شب های هیجان انگیز خود معروف است. 

اگر بخواهیم به چند تا از پر طرفدارترین تفریحاتی که میتوانید در جزیره کیش به آنها مشغول شوید، اشاره کنیم، باید به تفریحات آبی، تفریحات غیر آبی، بازار گردی و خرید که مورد علاقه اکثر مسافران و گردشگران در جزیره کیش است و موارد مختلف مهیج دیگری اشاره کنیم.

دیدن برف در کیش همان قدر عجیب است که از آسمان باران پول ببارد؛ اما خوب در این دنیا هیچ چیز غیر ممکن نبوده و شما میتوانید وسط این جزیره جنوبی در هر زمانی که دلتان هوس کمی سرما و برف بازی کرد خود را به پارک برفی کیش در مجموعه پنگوئن رسانده و از برف بازی و نوشیدن یک نوشیدنی داغ در وسط برف های سرد و حال و هوای زمستانی در این مجموعه لذت ببرید. اکثر مسافرانی که به این جزیره شب زنده دار سفر میکنند به دنبال این هستند تا بهترین استفاده را از زمان خود در سفر ببرند و از تمام لحظات خود از سفر به این جزیره زیبا نهایت استفاده را ببرند. 

بولینگ مریم یکی از جاهای مورد علاقه در بین مسافران، خصوصا قشر جوان بوده که میتوانند به ورزش و تفریح مشغول شوند؛ این مجموعه که به تازگی شعبه دیگر خود را در یکی از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید جزیره کیش یعنی میکامال راه اندازی کرده است میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن شبی به یاد ماندنی همراه با دوستان و خانواده‌تان باشد.

در مجموعه بولینگ مریم شما میتوانید علاوه بر بولینگ از دیگر بخش های این مجموعه مانند سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، کافی شاپ و سالن بیلیارد این مجموعه استفاده کنید، البته در یاد داشته باشید که بعضی از این موارد تنها در مجموعه اصلی بولینگ مریم د خیابان سنایی در دسترس است.

 

در این مطلب از کیش سلام تلاش کردیم که شما را با چند تا از بهترین تفریحاتی که میتوانید برای داشتن شب های هیجان انگیز در زمان سفر خود به جزیره کیش به انجام آنها مشغول شوید شما را آشنا کنیم

جزیره کیش مراکز خرید متعدد و بسیاری دارد که در این مراکز خرید هم میتوانید خود را سرگرم کنید، در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد و هم خودتان و هم در دیگر همراهنتان میتوانند به کارهای مورد علاقه خودشان برسند، از جمله معروف ترین مراکز خرید کیش میتوان به مرکز تجاری تفریحی میکامال، مرکز تجاری تفریحی کوروش برند سنتر، مرکز خرید پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری و… اشاره کرد.

 

از آنجایی که یکی از مهمترین مواردی که در سفر به مقصدی جدید میبایست در نظر بگیرید داشتن لیستی از جاهای تفریحی و کارهای است که دوست دارید تا در سفر انجام دهید؛ در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین تفریحات شبانه کیش که میتوانید در سفر به این جزیره همراه با عزیزان و دوستان خود به آنها بپردازید شما را آشنا کنیم.

کشتی های تفریحی کیش که کروز های جذاب و شگفت انگیزی هستند در دو سانس صبح و شب در دسترس هستند که شما میتوانید به انتخاب خود برای صرف نهار و یا شامی به یاد ماندنی و متفاوت همراه با عزیزانتان از آنها دیدن کنید؛ در این کشتی های تفریحی شما به گردشی اغلب ۲ ساعته بر روی آب های خلیج فارس خواهید رفت و برنامه های مختلف و مفرحی را تجربه خواهید کرد. کشتی های تفریحی کیش انواع مختلفی را دارند که شما میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید، از معروف ترین آنها میتوان به کشتی تفریحی اوستا کیش، کشتی تفریحی تاپ تورز کیش، کشتی تفریحی کارینا کیش و کشتی تفریحی آکواریوم کیش اشاره کرد.  

چه چیزی بهتر از اینکه با دوستان خود در یک مجموعه مجهز به آخرین تکنولوژی صوتی تصویری دنیا به تماشای جدیدترین فیلم های روی پرده سینما مشغول شوید! یکی از تفریحات مهیجی که میتوانید همراه با عزیزان خود برای سرگرمی در شب های کیش انجام دهید رفتن به تنها پردیس سینما کیش با بهترین و به روز ترین امکانات روز دنیا است که گزینه‌ای مناسب برای کسانی که فیلم دیدن در سینما را ترجیح میدهند.تله کابین جزیره کیش یکی از بهترین راه های است که شما میتوانید از منظره‌ای متفاوت تر جزیره کیش و خلیج زیبای فارس را مشاهده کنید، اگر که تله کابین کیش را هنوز امتحان نکرده‌اید میتوانید برنامه آن را برای یکی از شب های سفر خود بچیند و از منظره‌ای متفاوت شب های رنگی این جزیره را مشاهده کنید.

 

کم هزینه ترین، در دسترس ترین و یکی از لذت بخش ترین تفریحات رایگان در جزیره کیش ساحل گردی است! از جایی که جزیره کیش یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری پر طرفدار در کشور محسوب میشود طبیعی است که اقدامات مختلفی برای سرگرمی و تفریح مسافران این جزیره در نظر گرفته شده باشد؛ چه اهل تفریحات آرام باشید یا به دنبال هیجان و آدرنالین میتوانید خود و همراهنتان را راضی و خوشحال نگه دارید. یکی از پر طرفدارترین تفریحات شبانه در کیش، جنگ های شبانه شاد و مفرحی است که میتواند اوقات بسیار خوشی را به شما و همراهنتان هدیه دهد. از آنجایی که این دسته از جنگ ها بسیار در بین مسافران و گردشگران تور کیشمحبوب است از انواع و اقسام مختلفی برخوردار هستند که شما میتوانید از بین موارد مختلف اقدام به انتخاب آنها کنید؛ حتی میتوانید در صورتی که با تور کیش ۴ شب و ۵ روز به جزیره کیش سفر کرده‌اید چند تا از مورد علاقه ترین این جنگ ها را انتخاب کرده و لحظات شادی را همراه با خنده و شادی در کنار عزیزان خود بگذرانید.

جزیره کیش ساحل های متعدد و بسیاری زیبایی را در خود جای داده است که شما میتوانید همراه با عزیزان خود از آنها دیدن کنید و به قدم زنی در کنار ساحل همراه با همسرتان و وقت گذرانی با دوستان خود مشغول شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: